Flygbiljetter!

Nu är flygbiljetterna bokade! Så den 4 september bär det av till Afrikat. Jag kommer alltså att fylla år på flygplanet. Jag ska säja till dem att jag fyller år och vill ha extra benutrymme!

eller...
eller så ringer jag Jonathan, så ringer han upp flygbolaget och ser till att jag får sitta inne i cockpit med piloterna.

Fan asså jag kommer avlida av trångheten på platserna!

Men blir jag törstig på planet så ringer jag Jonathan igen som ringer ett samtal så kommer piloten ut med en flaska champange till mig :D!

/ blivande afrikan

Kommentarer
Postat av: bitter pålle

vilken hudfärg kommer du att ha efter denna vistelse

2008-08-31 @ 13:46:48
Postat av: Jonathan

Haha, helt rätt :K Ring så fixar jag ;D

2008-08-31 @ 22:58:31
Postat av: Tim

Jag kommer att ha blå hudfärg!

2008-09-02 @ 10:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0