Ayahuasca

Hallojt!

Nu över helgen så har det varit 30 st ayahuasca knarkare här och kört någon ritual. Så jag får nu sova i ett tält utanför paviljongen. Jag hörde när ledaren sjöng och dem andra spydde hela natten. Jag har inte gjort så mycket nu i helgen bara flyttat flaskor till och från källaren och vinkällaren och fortsatt att försöka fixa poolen (liten framgång). Och fixat med Vista som bara kronglar. Jag satt i 3h igår och försökte få igång en photoskrivare på 3 olika datorer, helt otroligt. Men tillslut så fick jag igång den tack och lov. Och jag har också byggt upp ett staket så folket inte ska ramla ut ur paviljongen.


Notera spyhinkarna


Här har jag bundit upp draperiet så att folk inte ska riva ner det när de är höga.


Mullvad

/ Afrikan

Kommentarer
Postat av: P

jävlar va läskigt djur

2008-11-08 @ 11:17:53
Postat av: Fini

sötis mullvad : ) love you

2008-11-11 @ 14:28:44
Postat av: Fini

BERTIL ; )

2008-11-13 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0