Spindlar & Vatten

Igår så åkte vi upp till bergsstugan för att ta bort spindlar. Jävla äckliga svarta änkan spindlar. Jag stod och fotta dem med handen brevid deras bo när johan sa att jag nog skulle ta bort den för att de kan lätt döda en människa. Så jag kommer aldrig sova i den stugan.

Idag så har jag fått nya lagom deprimerande arbetsuppgifter. Jag ska gräva upp en jävla massa bevattnings slangar och dra om dem. Värst är att ledningarna går inne i stora jävla buskar. Och de har ingen koll på vad som är vad. 100 stycken slangar och 1000 stycken kranar. Och tre pumpar som går härs och tvärs. Det finns inte en skruvmejsel eller en skiffnyckel eller en spade. Det kommer bli lätt. Får se om jag får ordning på det innan jag dör av depression.


/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0