Veckan

Tjenare!

Veckan har varit relativt lugn på gästfronten. Har försökt få ordning på poolen men det är helt omöjligt, filtrena blir igentäppta på 10 minuter. Någon som har någon bra ide om hur man renar en pool som inte går att tömma.

Anyways så har jag försökt att ta tag i konditionen igen och jag gjorde ett försök på att springa upp för berget. Men ack.. Det gick inte allst. Jag var astrött redan när jag kom fram till berget. Så jag fick varva med att springa och gå. Ziggy var också med. Men det måste vart jobbigt för honom med den där pälsen i hettan.

När vi kom tillbaka så käka vi lite och sen gick vi och solade vid den grumliga poolen, eller ziggy solade inte han låg i skuggan. Sen har jag också tvättat. allt hänger nu på tork så ska snart gå ut och hämta in kläderna.


















































vi hörs!

/ Afrikan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0