Ny hund

I helgen så har jag inte gjort någonting speciellt så jag orkade inte skriva något. och i lördags så var internet nere för att det var storm.

Det har kommit en ny hund till oss nu som de döpt till franky. usch. jag tycker mer om josefins förslag på teuquila. det är en tjej schäfer som tror att hon är topdog. hon försöker läxa upp ziggy när han går till någon av hennes people. så jag har fått tagit på mig rollen som uppfostrare. det största problemet är att hon jagar katterna. jag får se om jag kan få nå ply på henne. svårt bara att hinna efter när hon drar efter katterna. jag har iaf fått nån slags tryckluftsbehållare som jag kan trycka på som avbryter unwanted behaviours. det blir som ett orm schhhhh ljud.

Franky

/ T

Kommentarer
Postat av: Fini

Fan för franky! Teuquila är mycket bättre, Franky är en ful gubbe som är alkoliserad och svettas nå kopiöst.

2008-09-15 @ 21:35:27
Postat av: Tim

Jaaa det tycker jag med.



/T

2008-09-22 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0