Dragonridge

Hej!

I dag så har jag gjort mycket! i morse så har jag för första gången klippt en afrikansk gräsmatta med en afrikansk gräsklippare. ett koncept som inte är det bästa. den jävla klipparen höll ju på att lägga av helatiden. till slut hitta jag felet. den fasttejpade tännhatten hade ramlat bort och satt lös. sen så gick den ett tag men sen la den av så jag var tvungen att dra igång den ja då gick ju så klart startsnöret av. så jag var tvungen att plocka isär hela mekaniken för att få ut ny tråd så när det var fixat och jag skulle dra igång den, ja då höll hela motorn på att lossa. hela plattan den satt fast på hade spruckit. Jag gav upp.

Afrikansk standard

Ja efter jag hade försökt klippt gräsmattan så kom det ett gäng fransmän hit på vinprovning och mat. så jag var ju såklart tvungen att servera och plocka bort tallrikar och skit. jag kan inte sånt, jag har inte gått hotell och restaurang. usch. jag fick bra kontakt med deras chafför iaf en liten man. han sa att han gillade volvo så fort jag presenterat mig och sagt att jag kom från sverige.

Fransmän

Efter de käkat klart så åkte jag med dem en bit upp i berget men jag tyckte det var så fjuttit att inte åka längre upp så jag fråga johan om jag fick åka upp själv. det fick jag. så jag tog bilen och drog iväg. fy fan vilken jävla väg asså. meter djupa hål och stora stenar överallt och 90 graders kurvor med 45 graders lutning på. kännde mig som en såndär lastbilsrallyförare. tur att det var en stark diesel med diffspärr. utsikten var enastående helt sjukt vackert. efter cirka 40 minuter så var jag uppe på toppen av berget ( det enda stället man kan vända på ). Jag har nog aldrig varit på ett så häftigt ställe som där. hett som ett helvete var det också (bra).

På väg upp

Uppe

En liten bagge

Häftig bild tycker jag

Me

Att åka upp på dragonridge vad nog det häftigaste jag gjort! helt otroligt!
Godnatt!

/ afrikanen

Kommentarer
Postat av: Fini

Du är så häftig!

2008-09-13 @ 10:45:06
Postat av: Tim

haha jaa :D



/T

2008-09-13 @ 13:10:39
Postat av: Mikaela

Asg... Den gräsklipparen får nog ta o gå o pension :P

2008-09-16 @ 21:09:52
Postat av: Tim

Ja det sa jag också men de ska lämna in den på lagnig :O



/T

2008-09-22 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0