Fynbos

vingården och hunden ziggy eller siggy


mitt rum

nu är jag framme på gården, tack och lov! frygresan var inte så farlig jag kolla på forbidden kingdom och my name is earl och scrubbs. sen sov jag ett tag sen när jag vakna var jag framme.

johan hämta mig på flygplatsen efter att ha väntat länge på mig. det tog en jädra tid i tull och i växelstället för att killen var tvungen att räkna pengarna minst 10 ggr. vi åkte till hans son peter och lämna lite vin och till ett stället till. när jag kom hit upptäckte jag att jag inte kunde hitta min eladapter och tänkte faaan! men jag hitta den till slut jag hade för mig att jag hade lagt den på ett ställe där jag skulle hitta den lätt. så nu skulle det ju vara kul med lite bilder men jag har lite problem med det för tillfället då det inte går att ladda upp med safari. men jag fixar firefox snart och laddar upp lite. nu tänkte jag gå ut och kika lite vad folk sysslar med. hej så länge!

ps.
saknar dig josefin
ds.

/ afrikanen i afrika.  



Kommentarer
Postat av: Fini

Inte supa för mycket nu grabben ;)

Love you

2008-09-05 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0