Heathrow

nu sitter jag på heathrow i london och väntar på att jag ska få veta vilken gate jag ska till.

flygresan från sverige gick bra! (jonathan hade ju talat med kapten)

när jag kom hit så fick jag ett hjärtligt mottagande då en italienare (tror jag) skicka en stor papprulle på min fot!
sen var det nån engelsman som på extrem brittisk engelska fråga nåt om mat tror jag. jag fatta ingenting faktiskt. 

jag har gått runt och kikat lite i affärerna men jag hittar ingen reseadappter :( bara massa skit brittadaptrar.

vad har jag mer gjort? .. joo jag har fipplat med wlanet som till en början vägra att funka så jag kommer säkert få en en fin räkning på de där jävla skiten. Jag böt wlan till en annan levrantör eller vad man ska säja och då funka det dirr.


/ afrikan på heathrow kl 16.45 lokal tid.

Kommentarer
Postat av: B

vilset snurrar du omkring, men det kan väl inte du rå för! grattis på 19årsdagen imsen :)

2008-09-05 @ 07:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0