Hunden

Idag så har jag inte gjort så mycket. det kom hit en lite hund från granngården som har varit här och lekt med ziggy hela dagen. fy fan va kool den var. den hoppa och sprang och hade sig helatiden. skiiit kool.

Ziggy och Hunden

Det enda arbetet jag igentligen gjort idag är att jag har sågat upp en gren som ramlat från ett typ 1000 år gammal träd. när jag stod och sågade kännde jag att det var blött på byxorna, och när jag kolla så märkte jag att bensinlocket hade hoppat bort och jag hade fullt med bensin över byxorna. så jag har gått runt och luktat bensin idag. jo jag har också fått hjälpt till med att backa upp deras mail och adresser.


/ T

Kommentarer
Postat av: Pålle

Rå Jack-Russel hund. Dom e coola... typ dampiga, som han som brukade spöa viktor på rasterna i skolan på kabbe...typ cp o små. lite mongo o så.



E de trevligt i afrika eller? Själv har jag fått jobb på transcom i kungsör.



/P-O

2008-09-09 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0