Kaapstad

I dag var vi in till cape town och hämtade dianas mamma som är 86 år gammal från sjukhuset. vi skjutsade hem henne och åt en pajj. sedan hämtade vi labels och satte dem på vinflaskorna som vi fixa igår och efter det åkte vi runt och levererade till olika ställen i kapstaden. jag fick köra hem för att johan orkade inte. diana sov bak i trucken.

nu har de något slags möte här mot att det är några som vill bygga en flygplats med massor av hus där man ska ha ett garage för bilen och ett för flygplanet. så är det bara att ta ut flygplanet åka upp på runwayen och dra iväg. då kommer det bli mycket oljud här med 40 flygplan flygandes över huvet. anyways nu ska jag gå och höra vad de har att säja. byebye

Den här lilla filuren kika på mig när jag lasta bilen.


Utanför tryckeriet i kaapstad


Me

/ tim

Kommentarer
Postat av: Fini

Jag tycker du är söt! Har du ny tröja?

2008-09-11 @ 21:24:54
Postat av: Tim

Du är söt. Japp :D



/T

2008-09-12 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0