Körning

Haha fy fan i morse var det dags för min första biltur. lite knepigt var det att köra på fel sida och att åka åt fel håll i rondellerna. ja eller jag har bara sätt en enda rondel här. dem har något konstigt system där den som kommer först till korsningen får köra eller nått sånt :D iaf så hade jag gasen i botten helatiden men blev omkörd av alla endå. vädret var inte det bästa för att för första gången testa vänstersidan. det regnar och det är så dimmit att man bara ser typ 3-4 meter framför bilen och dimma på alla rutor så jag såg fan inte mycket asså. ännu värre är det att dem inte har lysena på. och de som har dem på ser man iaf inte för de är som två 10w lampor som lyser. det läskigaste är att långtradarna har säms lysen av alla. när jag skulle blinka råka jag dra på vindrutetorkaren istället haha :D men efter ett tag gick det bra. vi kom hem säkert igen :D johan tyckte jag var duktig "no problems eehj?

en annan sak som jag tycker är väldigt lustigt är när dem säjer "djaaa" hela tiden när dem pratar. tror inte vi ska göra så mycket mer idag för det är så dåligt väder. storm typ. ska försöka få upp en bild på trucken sen så ni får se hur den ser ut.

miss you fini!

/ iimii

Kommentarer
Postat av: Fini

Du kommer aldrig komma hem levande älskling!

2008-09-08 @ 13:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0