Marknad

jag har precis kommit hem från en marknad utanför malmesbury. var typ en marknad där handikappade hade gjort grejer. de är rätt så underhållande när de går runt och bråkar med varandra. :D

just nu ligger jag i sängen och tar det lugnt och dricker JIVE "the cool cool drink". den är inte god men jag köpte den för det var så häftig orange färg på den. brevid mig ligger terroristen, en katt som river en och biter en så fort man försöker klappa den :D

Jive "the cool cool drink"

nu ska jag vila ett tag, uppdaterar senare. hej så länge!


/ tim

Kommentarer
Postat av: Fini

hahaha Timpi du är så rolig! Akta dig för katten, bara morr och Tarzan som är inte är kannibaler. När du kommer hem tycker jag du ska köpa en hund till mig :) Saknar dig sötis

2008-09-07 @ 15:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0