Modell

Heeej!

i morse gick jag upp kl 07.30 för att åka till malmesbury med johan för att plocka upp lite vin och olika saker på vingårdarna omkring stan. med oss på flaket hade vi några av personerna som jobbar här på gården för att de hade fått lön och ville in handla. när vi släppt av dem och gjort våra ärenden så stanna vi vid en affär i malmesbury och handlade och köpte tandborste till mig eftersom jag såklart glömde min hemma. det var synd att jag inte tog med mig kameran för det är skit fint på landet. fast det går nog inte att fånga på kort iaf på grund av att det inte blir samma sak med alla berg och så som i verkligheten. jag tror att jag och johan var dem enda vita i helavstan.

ziggy badar

när vi kom hem tog jag med hunden och gick upp för berget en bit och hamnade mitt i en bi farm typ. jag tyckte att det var lite väl myckt surr så jag stanna upp och fick plötsligt syn på alla bon.

vin odling

vad mer?

joo jag har fått hjälp till och bära stolar och bord och andra grejer för det kom hit en fotograf som skulle ta bilder av gården och sätta in det i en broschyr eller hur det stavas. så jag fick sitta modell. hhahhaha. Jag skulle sitta och meditera med bena i kors men eftersom jag är så jävla stel så gick det inte. jag var tvungen att sitta på en kudde för att kunna få ner benen någotsånär iaf. sen så fick jag också posa lite som karatekid i en profilbild som tur är. sen nån bild där vi sitter runt ett bord och dricker vin.

jag ska försöka att komma över bilderna och lägga upp dem här sen. men eftersom jag sitter på en radiolänk till ett ryskt 56k modem så tar det ju ungefär en dag att skicka upp en bild.

/ impidimpi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0