Såg

Idag har det varit riktigt jävla varmt :D , jag har lagt stenar på ett annat ställe och försökt såga upp lite träd. men kedjan blir slapp helatiden. det är förmodligen för att det inte var nån olja i och nu är inte tänderna vassa heller. men ska köpa olja och en vässare i morn.

Nyss var vi iväg till nån liten stad här i närheten och hämtade ett gammal piano med änglar på. jag fattar inte hur ett piano kan väga så mycket.

Igår var jag med johan och hans kompis och spelade golf i malmesbury. ganska små och kompakta golfbanor men fint. johan och hans kompis sköt sina bollar långt åt helvete utanför banan åt höger och vänster och jag gick och småsköt lite i mitten. så höll det på mest helatiden.

Hoppas inte det blir kallt i morn som weatherman säjer.


ha det bra
/ T

Kommentarer
Postat av: Fini

Älskling, sågar man inte ner träd? Saknar dig

2008-09-22 @ 21:31:31
Postat av: Anonym

inte om de redan ligger

2008-09-23 @ 16:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0